loading...
انصارالحسین (ع)
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 104 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

USB Disk Security نرم افزاری قدرتمند و کامل برای حفاظت هر چه بیشتر از ویروس هایی است که امکان انتقال آن ها از طریق حافظه هایی که به پورت USB کامپیوتر شما متصل می شود میباشد. با استفاده از این نرم افزار کامل شما می توانید امنیت کامپیوتر خود را تضمین کنید و با توجه به اینکه امروزه حافظه های همراه استفاده بسیاری را در زندگی روزمره اکثر افراد دارد می تواند ناقل انتقال انواع ویروس ها به کامپیوتر شما و دیگران باشد به همین دلیل شما بایستی از امکانات قدرتمند این نرم افزار فوق العاده استفاده نمایید تا کمترین خطر را در برابر ویروس های کامپیوتری داشته باشید.

طرز کار این برنامه با ایجاد حفاظت حداکثری بسیار آسان بوده و نرم افزار به صورت خودکار پس از اتصال حافظه به کامپیوتر اگر شامل ویروسی باشد سریعا به اطلاع شما می رساند. نرم افزار فوق ابزاری قدرتمند برای کامپیوتر هایی بوده که کمتر به اینترنت وصل می شوند به دلیل اینکه این برنامه نیازی به بروز رسانی ندارد و به راحتی میتواند کامپیوتر کاربر را یه صورت آفلاین و دائمی در برابر ویروس هایی که ممکن است از حافظه های جانبی مانند حافظه های فلش و رم محافظت کند. این برنامه در برابر انواع ویروس ها بد افزار ها کرم ها و تروجان ها ایمن است و می تواند از ورود آن ها به کامپیوتر شما جلوگیری کند.

همچنین این برنامه از حجم بسیار کمی بر خوردار بوده و به راحتی نصب خواهد شد و با انواع کامپیوتر ها سازگار است. این برنامه با سرعت بسیار بالایی کار میکند و بدون اینکه فشار زیادی به کامپیوتر شخص استفاده کننده بیاورد تمام وظائف خود را بخوبی انجام می دهد.

نرم افزار محافظت از حافظه جانبی - USB Disk Security 6.3.0.0

Admin بازدید : 125 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
http://taivitadownloads.com/wp-content/uploads/2013/03/Championship-Motorbikes-2013-660x330.jpg

بازی Championship Motorbikes 2013 که برای سیستم عامل اندروید می باشد دارای گرافیک بالا و جذابیت بالایی می باشد این بازی به صورت سیستم جهت یابی موبایل کار می کند و رایگان می باشد .این بازی دارای سه سطح می باشد و همچنین دارای موتور سیکلت های مختلف و به روز رسانی موتور در بازی می باشد.

Admin بازدید : 106 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
تقویم شمسی  JvD Sun Calendar 4

  این نسخه از  برنامه با زبان vb.net نوشته شده و با سیستم عامل های جدید ماکروسافت نظیر ویندوز 7 سازگار است ويژگي هاي برنامه : - نسخه جدید برنامه با زبان vb.net نوشته شده و با سیستم عامل های جدید ماکروسافت نظیر ویندوز 7 سازگار است . - قرارگرفتن يک آيکون در کنار ساعت که به شکل تاريخ همان روز است . . براي مثال : اگر امروز دوم باشد آيکون برنامه به شکل 2 خواهد بود . - نمایش تاریخ

Admin بازدید : 110 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

HiDownload Platinum 8.12 نام نرم افزاري پر قدرت در زمينه مديريت دانلود ها و دريافت فايل ها از اينترنت با حداکثر سرعت مي باشد كه نسخه ي جديد آن با امكانات بسيار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاري چند منظوره با قابليت دانلود File ها به صورت تکي و گروهي (چند لينکي) از سايت هاي Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اينترنتي کاربران است. قابليت زمان بندي تعبيه شده در اين نرم افزار براي شروع دانلود و اجراي فايل ها و يا قطع ارتباط اينترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فايل از اينترنت را بر مي دارد و به طور ساده تر نرم افزار، خود كار خودش را انجام مي دهد! از ويژگي هاي خاص اين نرم افزار مي توان به ضبط و دريافت فايل هاي صوتي و تصويري كه به صورت Online پخش مي شوند و همچنين دريافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio & Video با توانايي Resume و شروع مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط حتي براي اين نوع فايلها نام برد!! به گفته ي سايت سازنده، HiDownload مي تواند تا 500% سرعت دريافت را افزايش دهد!

HiDownload نرم افزار مدیریت دانلود قدرتمند

Admin بازدید : 77 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

نرم افزار فیش تبلیغ به جهت توسعه تبلیغات دینی و یاری رساندن به مبلغان و پژوهشگران دینی تولید شده است. ویژگیهای این نرم افزار: امکانات ویژه در گردآوری مطالب، ثبت مشخصات، جستجوی اطلاعات، کپی خودکار متن به فیش، امکان ورود اطلاعات در قالب فایل صوتی، قابلیت تبدیل فیش به کتاب یا مقاله و توان تولید فایل خروجی در قالب فیش یا پسوندهای مختلف دیگر

Admin بازدید : 125 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

 

 دانلود فلش پلیر Adobe Flash Player 11.5.502.146 Final  x86/x64

 

Adobe Flash Player فلش پلیر پلاگین معروفیست که مورد نیاز تمام مرورگر هاست. شما برای مشاهده کلیپ های سایت های اشتراک ویدیو, تبلیغات سایت ها, انجام بازی های آنلاین و … به این پلاگین نیاز دارید.

این پلاگین برای مرورگرهای گوگل کروم Google Chrome ، موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox، نت اسکیپ Netscape، سافاری Safari، اینترنت اکسپلورر Internet Explorer، اپرا Opera، آ او ال AOL، + اجرای فایلهای فلش در ویندوز XP و هفت ۷ مورد نیاز و قابل نصب می باشد.

 

برخی از ویژگی نرم افزار Adobe Flash Player:

-    افزایش کارایی و بازده نرم افزار
-    ارتقاء امنیت این نسخه نسبت به نسخه های قبلی
-    پشتیبانی کامل از زبان برنامه نویسی Action Script 3
-    افزایش میزان امنیت و کارایی
-    پشتیبانی از Input Method Editor یا IME
-    نصب راحت تر و فراگیر تر
و …

 

 

دانلود فلش پلیر – Adobe Flash Player  نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی برای مرورگرهای:

-    مرورگر موزیلا فایرفاکس ۱۳ ، ۱۴ و ۱۵ Mozilla Firefox
-    مرورگر گوگل کروم ۲۰ و ۲۱ و ۲۲ Google Chrome
-    مرورگر اینترنت اکسپلورر ۸، ۹ و ۱۰ Internat Explorer
-    مرورگر اپرا ۱۲ Opera
-    مرورگر نت اسکیپ Netscape
-    مرورگر سافاری Safari
-    مرورگر AOL
-    سیستم عامل مک او اس ایکس Mac OS X
-    سیستم عامل لینوکس
-    ویندوز XP و ویندوز سون ۷

Admin بازدید : 99 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.

 

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 134
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 909
  • بازدید کلی : 38,547